Xiaomi ir Ninebot paspirtukų klaidų kodai

Šiame puslapyje yra aprašomi Xiaomi ir Ninebot paspirtukų klaidų kodai ir jų reikšmės. Atkreipkite dėmesį, kad šių M365 ir ESSENTIAL paspirtukų modelių prietaisų skydeliuose klaidos nėra rodomos, bet klaidas galima nustatyti paspirtuko pypsėjimo pagalba. Ilgieji paspirtuko signalai nustato pirmąjį klaidos kodo skaičių, trumpieji nustato antrąjį skaičių. Kituose Xiaomi paspirtukų modeliuose klaidos kodai rodomi prietaisų skydelyje.

Klaidų kodai Remontas

Klaidų kodai

Veiksmai: Patikrinkite kabelio jungtį. Dažniausia priežastis, dėl kurios atsiranda 10 klaidos kodas, yra ta, kad ryšio kabelis tarp pagrindinės plokštės ir ekrano yra atsilaisvinęs.

Veiksmas: Patikrinkite pagrindinės plokštės A fazę (mėlyną). Klaidos kodas 11 dažniausiai atsiranda dėl patekusios drėgmės, kuri sukelia koroziją.

Veiksmas: Patikrinkite pagrindinės plokštės B fazę (rudos/juodos spalvos). Klaidos kodas 12 dažniausiai atsiranda dėl drėgmės, kuri sukelia koroziją.

Veiksmas: Patikrinkite pagrindinės plokštės C fazę (geltona). 13 klaidos kodas dažniausiai atsiranda dėl drėgmės patekimo ir korozijos.

Veiksmai: Patikrinkite akceleratorių, ekraną ir laidą tarp jų. Akceleratorius turi du magnetus, kurie yra trapūs. Paspirtukui nukritus ant žemės, šie magnetai lengvai subyra. Įsigyti galima čia – Xiaomi Paspirtuko Akseleratorius

Veiksmai: Patikrinkite stabdžių rankenėlę, ekraną ir laidą tarp jų. Stabdžių rankenėlė turi du magnetus, kurie yra trapūs. Paspirtukui nukritus ant žemės, šie magnetai lengvai subyra. Rankenėlę galima nusipirkti čia.

Veiksmai: Patikrinkite akumuliatorių, pagrindinę plokštę ir elektrinius kontaktus tarp jų.

Veiksmai: Patikrinkite akumuliatorių, pagrindinę plokštę ir jungtį tarp jų.

Veiksmai: Pakeiskite akumuliatorių arba apsilankykite elektrinių paspirtukų servise.

Veiksmai: Patikrinkite akumuliatorių, pagrindinę plokštę, jungtis ir laidus tarp jų.

Veiksmai: Patikrinkite duomenų perdavimo kabelį.

Veiksmas: Patikrinkite pagrindinę plokštę.

Veiksmai: Pakeiskite pagrindinę plokštę.

Sprendimas: Nustatykite pagrindinėje plokštėje paspirtuko serijos numerį. „Essential/1S/Pro2” gali naudoti „Xiaoflasher” programėlę serijos numeriams suporuoti.

Veiksmai: Pakeiskite akumuliatorių arba pataisykite BMS (baterijos valdymo plokštę).

Veiksmai: Patikrinkite pagrindinę plokštę.

Veiksmai: Pakeiskite išorinį akumuliatorių arba kreipkitės į servisą.

Veiksmai: Patikrinkite išorinį akumuliatorių, pagrindinę plokštę ir jungtis.

Veiksmai: Patikrinkite išorinį akumuliatorių.

Veiksmai: Pakeiskite akumuliatorių.